Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/103025
Название: Application of blockchain technologies and game approach in the educational process of universities
Авторы: Panachev, A.
Shcherbitsky, V.
Medvedev, M. A.
Дата публикации: 2021
Издатель: American Institute of Physics Inc.
Библиографическое описание: Panachev A. Application of blockchain technologies and game approach in the educational process of universities / A. Panachev, V. Shcherbitsky, M. A. Medvedev. — DOI 10.1063/5.0042076 // AIP Conference Proceedings. — 2021. — Vol. 2333. — 100004.
Аннотация: This article deals with the use of Blockchain technology and game approach in the context of the educational process in high education institutions. Application of new information technologies and the educational sector general digital transformation in conjunction with Blockchain technology and game mechanics allow, on the one hand, to increase information systems reliability and, on the other hand, to increase the efficiency of learning the information by students. Based on the materials described, the model is developed that can be used for own educational software products elaboration. © 2021 Author(s).
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/103025
Условия доступа: info:eu-repo/semantics/openAccess
Идентификатор SCOPUS: 85102765225
Идентификатор WOS: 000664205600101
Идентификатор PURE: 21043036
9d58f04f-b808-4ec9-8283-d00e85cbfdfa
ISSN: 0094243X
ISBN: 9780735440777
DOI: 10.1063/5.0042076
Располагается в коллекциях:Научные публикации ученых УрФУ, проиндексированные в SCOPUS и WoS CC

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2-s2.0-85102765225.pdf552,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.