Browsing by Subject MEDIA

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 113  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Covid-19: катастрофа в языковом измерении разных странМустайоки, А.; Зорихина-Нильссон, Н.; Тоус-Ровироса, А.; Гусман Тирадо, Р.; Дергачева, Д. А.; Вепрева, И. Т.; Ицкович, Т. В.; Mustajoki, А.; Zorikhina Nilsson, N.; Tous-Rovirosa, A.; Guzman Tirado, R.; Dergacheva, D.; Vepreva, I.; Itskovich, T.
2019Cross-Cultural Aspects of Work of International Journalists and PR-SpecialistsOleneva, P.; Оленева, П. Н.
2019Functional aspect of euphemisms and dysphemisms on the ,aterial of modern English mediaFaizullova, M. R.; Bortnikov, V. I.; Файзуллова, М. Р.; Бортников, В. И.
2018Global Media Market: Explicit Trends and Implicit Business OpportunitiesGolousova, E.; Filonov, O.
2018Interactivity as a Vector of the Socialization of ArtBogomyakov, V.; Chistyakova, M.
2018Media Education as a Relevant Practice of Contemporary CultureSimbirtseva, N. A.
2020Media Globalisation and Desacralisation of a Journalist’s ImageAntonova, N.; Khafizova, V.; Gurarii, A.
2020“Media Man” in the Context of Developing Technologies of the Screen DocumentaryMyasnikova, M. A.; Trukhina, A. V.
2020Mithopoetic Aspects in Contemporary Screen CultureDanilova, A. N.
2020The Notion of Media Culture: An Attempt at DeconstructionYarkova, E.
2020Public Opinion Leaders Designing in Modern Neo-Information SocietyYefanov, A.; Tomin, V.
2019The role, functions and working tools of a PR specialistMilokumov, I. E.; Rumachik, I. A.; Милокумов, И. Э.; Румачик, И. А.
2020Russia — Post-Soviet Central Asia Cooperation in Information and MediaMuratshina, K.; Gennadievna, V.; Marina, V.
2020Segmentation and Profiling of Media Communications: Industrial and Educational DeterminantsYefanov, A.; Tomin, V.
2018Traditionalist orthodox christian media: Discourse structure and peculiarities of the functioningGrishaeva, E. I.; Shumkova, V. A.
2017Адаптация материалов печатного периодического издания к представлению в электронной версииПогребицкая, П. К.; Березовская, Е. А.
2017Анализ популярных промороликов на YouTube о ЕкатеринбургеLatypova, K. E.; Латыпова, К. Э.
2020Блогосфера как способ самопрезентации и развития творческого потенциала репортераГильфанова, И. В.; Попова, М. Ф.; Gilfanova, I. V.; Popova, M. F.
2019Борьба с инакомыслием: о некоторых процедурах исключения в современном российском медиадискурсеКаблуков, Е. В.; Kablukov, E. V.
2018Взаимодействие средств массовой информации с аудиторией в условиях конвергенции: взгляд профессиональных журналистов (по результатам социологического исследования)Юферева, А. С.; Yufereva, A. S.