Browsing by Subject JOURNALISM

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 142  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022The challenges facing journalism in the era of post-truthЮферева, А. С.; Iufereva, A.
2019Cross-Cultural Aspects of Work of International Journalists and PR-SpecialistsOleneva, P.; Оленева, П. Н.
2013The death of the fourth estate: corporate media and news productionSimons, G.; Саймонс, Грегори Джон
2021Global streaming impact to movies and cultural productsTitova, Е.; Титова, Е.
2008Mass media and information security of society. Materials of the international conference 29 April 2008, Journalism faculty, Ural State University named after A.M. Gorky-
2010PR-сопровождение молодежных СМИ Санкт-Петербурга: теоретико-методологические основы исследованияГайдамак, Д. А.; Gajdamak, D. A.
2021The structure of phraseological units of the German language in modern mediaSukhorukova, A.; Сухорукова, А. А.
2017Tilda как платформа для верстки лонгридов в региональных сетевых изданияхВолкоморов, В. А.; Драницина, К. Г.; Volkomorov, V. A.; Dranitsina, K. G.
2020University Press in the Context of Intercultural and Intergenerational Dialogue (Based on the Materials of the Newspaper "Pedagogical University" MPSU)Kodola, N.
2017Альтернативные медиа как инструмент изменения принципов традиционной журналистикиДмитриев, О. А.; Dmitriev, O. A.
2022Анализ освещения визита Владимира Путина в Китай телеканалами RT и CGTNЧжан Мэн; Zhang Meng
2014Блоги и пользовательский контент как новый формат осуществления интегративной функции СМИДжазоян, А. Е.; Dzhazoyan, A. Ye.
2021Бренд-журналистика как основной метод продвижения Интернет-СМИ (на примере Интернет-издания «МЕДУЗА»)Иванова, П. Г.; Ivanova, P. G.
2012Быть летописцем современностиМалахеев, И. В.; Malaheev, I. V.
2020В одном строю с народом: литература Урала в годы Великой Отечественной войныSperansky, A. V.; Сперанский, А. В.
2018В. В. Набоков о творчестве Н. В. Гоголя: «Феномен языка» или «Феномен идей»?Рудова, О. С.
2016Взаимодействие журналистского и PR-дискурсаPechenkina, T.; Печенкина, Т. С.
2016Взгляд с ВостокаБыков, Л.; Bykov, L.
2009Взлеты и падения петербургского издателя: О. К. Нотович и газета "Новости"Сонина, Е. С.; Sonina, H. S.
2021Влияние пандемии на общественное информационное пространствоFokin, N. K.; Фокин, Н. К.