Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22431
Title: Возможности веб-технологий в продвижении образа города
Other Titles: Web-based technologies possibilities in promoting city image
Authors: Сениченко, В. Е.
Senichenko, V.
Issue Date: 2013
Citation: Сениченко В. Е. Возможности веб-технологий в продвижении образа города / В. Е. Сениченко // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013. — С. 111-113.
Abstract: В статье исследованы возможности веб-технологий в продвижении территории.
In this paper the features of web-based technologies to promote the territory are investigated.
Keywords: ВЕБ-ТЕХНОЛОГИИ
ОБРАЗ ГОРОДА
АХТУБИНСК
БЛОГ
СОЦИАЛЬНАЯ СЕТЬ
WEB-TECHNOLOGIES
IMAGE OF THE CITY
AHTUBINSK
BLOG
SOCIAL NETWORK
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22431
Conference name: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 28.03.2013-29.03.2013
Origin: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2013-22.pdf82,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.