Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99464
Title: Маркетинг в сфере высшего образования как инструмент управления качеством
Other Titles: MARKETING IN THE FIELD OF HIGHER EDUCATION AS A TOOL FOR QUALITY MANAGEMENT
Authors: Федорова, A. В.
Issue Date: 2016
Publisher: УрФУ
Citation: Федорова A. В. Маркетинг в сфере высшего образования как инструмент управления качеством / A. В. Федорова // Физика. Технологии. Инновации : тезисы докладов III Международной молодежной научной конференции (Екатеринбург, 16–20 мая 2016 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2016. — C. 633-634.
Abstract: This article discusses the problem of the Russian education system - poor management of the higher education institutions. Marketing as a management tool, able to solve this problem. The article explains the importance of this tool and specified methods for successful management.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/99464
Conference name: III Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации»
Conference date: 16.05.2016-20.05.2016
Origin: Физика. Технологии. Инновации (ФТИ-2016). — Екатеринбург, 2016
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fti_2016_397.pdf278,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.