Statistics

Total Visits

Views
Развитие е-коммерции как инструмента маркетинга для удовлетворения потребностей китайского рынка : магистерская диссертация 459

Total Visits per Month

May 2024 June 2024 July 2024 August 2024 September 2024 October 2024 November 2024
Развитие е-коммерции как инструмента маркетинга для удовлетворения потребностей китайского рынка : магистерская диссертация 21 14 14 3 4 13 11

File Downloads

Views
m_th_z.shuyuan_2020.pdf 3031

Top Country Views

Views
Russia 162
United States 77
Kazakhstan 44
Ukraine 25
Uzbekistan 19
Belarus 18
United Kingdom 9
Ireland 9
France 8
Germany 7

Top City Views

Views
Moscow 34
Yekaterinburg 23
Astana 13
Tashkent 11
Minsk 8
Almaty 6
Karaganda 6
Khabarovsk 6
St Petersburg 6
Baku 5