Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/90171
Название: Adaptive management of the loyalty program by a game theory approach
Авторы: Khazimullin, A.
Zavalishchin, D.
Дата публикации: 2019
Издатель: American Institute of Physics Inc.
Библиографическое описание: Khazimullin, A. Adaptive management of the loyalty program by a game theory approach / A. Khazimullin, D. Zavalishchin. — DOI 10.1063/1.5133568 // AIP Conference Proceedings. — 2019. — Iss. 2172. — 80010.
Аннотация: In this paper, we consider modern loyalty programs that use CRM (Customer Relationship Management). Ordinary discount cards do not allow to fully manage repeated touches with customers. The main task of the seller is to find ways to keep customers coming back. There are encouraged to use mathematical modeling using the game theory. This will allow the seller and the buyer to find the best strategies. In addition, the possibility of finding the best strategies of the seller in case of a change in the matrix of profits due to certain circumstances is considered. In this case, the behavior of the customers flow is given by a highly likely mixed strategy. © 2019 Author(s).
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/90171
Условия доступа: info:eu-repo/semantics/openAccess
Идентификатор SCOPUS: 85075777995
Идентификатор WOS: 000521744400086
Идентификатор PURE: 11331034
ISSN: 0094-243X
ISBN: 9780735419193
DOI: 10.1063/1.5133568
Располагается в коллекциях:Научные публикации ученых УрФУ, проиндексированные в SCOPUS и WoS CC

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.1063-1.5133568.pdf1,63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.