Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/83181
Название: Models and Methods of Promoting Educational Services in the Internet Marketing
Авторы: Prokhorova, А. М.
Shpolyanskaya, I. Y.
Дата публикации: 2018
Издатель: Knowledge E
Библиографическое описание: Prokhorova А. М. Models and Methods of Promoting Educational Services in the Internet Marketing / А. М. Prokhorova, I. Y. Shpolyanskaya // Russian Forum of Young Scientists (RFYS) (Ekaterinburg, Russia, 27–28 April , 2017). – Dubai : Knowledge E, 2018. – KnE Engineering, 3 (5). – pp. 298-306. – DOI 10.18502/keg.v3i4.2253
Аннотация: Web technologies and Internet marketing provide universities with new opportunities to organize more effective interactions with consumers of educational services. The educational portal of the university becomes a single point for the interaction of the university with all categories of interested persons. Modeling the structure of the educational portals, taking into account the behavior and preferences of consumers of educational services become especially relevant. The aim of the study is to analyze the processes related to the development and maintenance of the effective functioning of educational portals of higher education institutions, to model their structure, and to study the possibilities of using them to improve the quality of promotion of educational services.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/83181
Условия доступа: Creative Commons Attribution License
Текст лицензии: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Конференция/семинар: Russian Forum of Young Scientists (RFYS)
Дата конференции/семинара: 27.04.2017-28.04.2017
ISSN: 2518-6841
DOI: 10.18502/keg.v3i4.2253
Источники: Russian Forum of Young Scientists (RFYS). — Ekaterinburg, 2018
Располагается в коллекциях:Междисциплинарные конференции, семинары, сборники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.18502_keg.v3i4.2253.pdf712,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Лицензия на ресурс: Лицензия Creative Commons Creative Commons