Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/75119
Название: Whose discourse, whose ears? Harmony in dialogic pedagogy amidst the post-truth noise
Авторы: Andal, A. G.
Дата публикации: 2019
Издатель: University Library System, University of Pittsburgh
Библиографическое описание: Andal A. G. Whose discourse, whose ears? Harmony in dialogic pedagogy amidst the post-truth noise / A. G. Andal // Dialogic Pedagogy. — 2019. — Vol. 7. — P. C1-C5.
Аннотация: Commentary on DPJ Editorial by Robin Alexander (2019), Whose discourse? Dialogic Pedagogy for a post-truth world. This commentary adds emphasis on the importance of the four areas of dialogic pedagogy--language, voice, argument and truth-- that Alexander proposes to be invested in and prioritized more. It is argued that dialogic pedagogy will benefit from the development of the current approach to respond to the post-truth era, rather than from looking for new ways to do dialogue. Finally, it is suggested that practitioners of dialogic pedagogy take the post-truth era as a situation that fosters critical thinking and reevaluation of how dialogue is conducted. © 2019 University Library System, University of Pittsburgh. All rights reserved.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/75119
Условия доступа: info:eu-repo/semantics/openAccess
Идентификатор SCOPUS: 85064718475
Идентификатор WOS: 000493279300009
Идентификатор PURE: 9304027
ISSN: 2325-3290
DOI: 10.5195/dpj.2019.276
Располагается в коллекциях:Научные публикации ученых УрФУ, проиндексированные в SCOPUS и WoS CC

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.5195-dpj.2019.276.pdf1,63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.