Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/75119
Название: | Whose discourse, whose ears? Harmony in dialogic pedagogy amidst the post-truth noise |
Авторы: | Andal, A. G. |
Дата публикации: | 2019 |
Издатель: | University Library System, University of Pittsburgh |
Библиографическое описание: | Andal A. G. Whose discourse, whose ears? Harmony in dialogic pedagogy amidst the post-truth noise / A. G. Andal // Dialogic Pedagogy. — 2019. — Vol. 7. — P. C1-C5. |
Аннотация: | Commentary on DPJ Editorial by Robin Alexander (2019), Whose discourse? Dialogic Pedagogy for a post-truth world. This commentary adds emphasis on the importance of the four areas of dialogic pedagogy--language, voice, argument and truth-- that Alexander proposes to be invested in and prioritized more. It is argued that dialogic pedagogy will benefit from the development of the current approach to respond to the post-truth era, rather than from looking for new ways to do dialogue. Finally, it is suggested that practitioners of dialogic pedagogy take the post-truth era as a situation that fosters critical thinking and reevaluation of how dialogue is conducted. © 2019 University Library System, University of Pittsburgh. All rights reserved. |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/75119 |
Условия доступа: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Идентификатор SCOPUS: | 85064718475 |
Идентификатор WOS: | 000493279300009 |
Идентификатор PURE: | 9304027 |
ISSN: | 2325-3290 |
DOI: | 10.5195/dpj.2019.276 |
Располагается в коллекциях: | Научные публикации ученых УрФУ, проиндексированные в SCOPUS и WoS CC |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.5195-dpj.2019.276.pdf | 1,63 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.