Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/74027
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKrylatkov, P. P.en
dc.contributor.authorBaranchikova, S. G.en
dc.date.accessioned2019-06-26T10:07:31Z-
dc.date.available2019-06-26T10:07:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKrylatkov P. P. Stakeholder Management in the Creation of Consumer Value of an Industrial Enterprise / P. P. Krylatkov, S. G. Baranchikova // UPRAVLENETS-THE MANAGER. — 2018. — Vol. 9. — Iss. 5. — P. 58-64.en
dc.identifier.issn2218-5003-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.29141/2218-5003-2018-9-5-6pdf
dc.identifier.other1good_DOI
dc.identifier.otherc0e0fb09-d39a-4576-9632-51dbcc7ce1a6pure_uuid
dc.identifier.urihttp://elar.urfu.ru/handle/10995/74027-
dc.description.abstractThe study analyses the concept of value of an industrial enterprise from the standpoint of its compliance with consumer requirements. The methodological basis of the research is the elements of the system-based approach, control theory and logical analysis. The authors highlight the integrative property of the output's consumer qualities as an indispensable attribute of its consumer value. We emphasize the special significance of this property for an industrial enterprise's output characterized by complexity and uniqueness. While forming consumer value, the industrial enterprise is regarded as a means of production of particular products that creates the required conditions in the form of necessary and sufficient co-organized structures and resources. The authors identify the major stakeholders, discuss their role in the life cycle of the output and prove that they can negatively or positively influence the output's consumer value. The paper provides recommendations on forming the system of operational interaction with the important groups of stakeholders.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.publisherUral State University of Economicsen
dc.sourceUPRAVLENETS-THE MANAGERen
dc.sourceУправленецru
dc.titleStakeholder Management in the Creation of Consumer Value of an Industrial Enterpriseen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.typeArticleen
dc.identifier.rsi36479783-
dc.identifier.doi10.29141/2218-5003-2018-9-5-6-
local.contributor.employeeКрылатков Петр Петровичru
local.contributor.employeeБаранчикова Светлана Григорьевнаru
local.description.firstpage58-
local.description.lastpage64-
local.issue5-
local.volume9-
dc.identifier.wos000449069200006-
local.contributor.departmentИнститут новых материалов и технологийru
local.identifier.pure8338191-
local.identifier.wosWOS:000449069200006-
Располагается в коллекциях:Научные публикации ученых УрФУ, проиндексированные в SCOPUS и WoS CC

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.29141-2218-5003-2018-9-5-6.pdf400,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.