Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/67781
Title: | Влияние инновационных технологий на качество усвоения знаний студентами |
Other Titles: | EFFECT OF INNOVATIVE TECHNOLOGY FOR THE QUALITY OF STUDENT LEARNING |
Authors: | Дидык, Т. Г. Шаронова, Ю. В. |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | ГОУ ВПО УГТУ-УПИ |
Citation: | Дидык Т. Г. Влияние инновационных технологий на качество усвоения знаний студентами / Т. Г. Дидык, Ю. В. Шаронова // Новые образовательные технологии в вузе: Седьмая международная научно-методическая конференция, 8-10 февраля 2010 года : сборник тезисов докладов : Часть 1. — Екатеринбург: ГОУ ВПО УГТУ-УПИ, 2010. — С. 250-253. |
Abstract: | To date, one of the most pressing problems is the assessment of students' knowledge in high school. Building a system of rating assessment of knowledge is based on the calculation of points earned by students in the study subjects. A student performing a certain number of jobs during the semester, obtains current estimates, which are licensed to final testing and transfer to the next course. На сегодняшний день одной из актуальных проблем является оценка знаний студентов в вузах. Построение системы рейтинговой оценки знаний осуществляется на основе подсчета баллов, получаемых студентами при изучении дисциплины. Студент, выполняя определенное количество заданий в процессе семестра, получает текущие оценки, являющиеся допуском к итоговой аттестации и переводом на следующий курс. |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/67781 |
Conference name: | Седьмая международная научно-методическая конференция «Новые образовательные технологии в вузе» |
Conference date: | 08.02.2010-10.02.2010 |
Origin: | Новые образовательные технологии в вузе (HOTB-2010). Часть 1. — Екатеринбург, 2010 |
Appears in Collections: | Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
notv_2010_1_072.pdf | 312,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.