Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/63395
Title: Еvent Sponsorship as a Marketing Comunication Tool
Authors: Abdulkader, Dahhan
Issue Date: 2018
Publisher: УрФУ
Citation: Abdulkader Dahhan. Еvent Sponsorship as a Marketing Comunication Tool / Abdulkader Dahhan // Культурологические чтения – 2018. Межкультурный плюрализм в поликультурном и полиязычном мире : сборник материалов международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 14-15 марта 2018 г.). – Екатеринбург : УрФУ, 2018. – С. 11-16.
Abstract: Sponsorship is one of the most important tools of modern marketing communications, which are used by companies to achieve their marketing goals. Indeed, events are the main and the widest application field for sponsorship. Therefore, this topic illustrates the concept, importance, objectives, types and dimensions of event sponsorship.
Keywords: EVENT SPONSORSHIP
GOODWILL
FAN INVOLVEMENT
EVENT-SPONSOR FIT
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/63395
Conference name: VII международная научно-практическая конференция «Культурологические чтения – 2018. Межкультурный плюрализм в поликультурном и полиязычном мире»
Conference date: 14.03.2018-15.03.2018
ISBN: 978-5-8295-0576-9
Origin: «Культурологические чтения – 2018». – Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0576-9_2018_004.pdf163,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.