Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/54887
Title: Ориентация компании на клиента: опыт практического исследования
Other Titles: Client orientation of a company: practical research results
Authors: Рожков, А. Г.
Rozhkov, A. G.
Issue Date: 2012
Publisher: УрФУ
Citation: Рожков А. Г. Ориентация компании на клиента: опыт практического исследования / А. Г. Рожков // Вестник УрФУ. Серия экономика и управление. — 2012. — № 4. — С. 20-31.
Abstract: В статье проводится анализ концепции и основных элементов ориентации на клиента и возможность их применения в логике маркетинга партнерских отношений. Разработана модель ориентации на клиента, а также предложено нормативное содержание межфирменных взаимодействий на разных этапах их развития. На основе анализа данных глубинных интервью, проведенных в рамках проекта STROI Network, проведено тестирование предлагаемой модели.
The authors of the article analyze the concept and basic elements of client orientation and possibility of their implementation while marketing partner relations. The model of client orientation is put forward along with normative contents of intercompany relations at different stages of their development. Testing of the suggested model was conducted by means of in-depth interviews within the frames of STROI Network project.
Keywords: MARKETING
CLIENT ORIENTATION
INTERCOMPANY RELATIONS
NORMATIVE ORIENTATION MODEL
МАРКЕТИНГ
ОРИЕНТАЦИЯ НА КЛИЕНТА
МЕЖФИРМЕННЫЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ
МОДЕЛЬ НОРМАТИВНОЙ ОРИЕНТАЦИИ
URI: http://hdl.handle.net/10995/54887
https://elar.urfu.ru/handle/10995/54887
ISSN: 2071-5692
Origin: Вестник УрФУ. Серия экономика и управление. — 2012. — № 4
Appears in Collections:Вестник УрФУ. Серия экономика и управление

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_2012_4_003.pdf374,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.