Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/54856
Title: Особенности реализации системы стандартизации на рынке услуг маркетинговых исследований
Other Titles: Peculiarities of implementation of the standardization system in the market research services sphere
Authors: Обухов, О. В.
Шапошников, В. А.
Obukhov, O. V.
Shaposhnikov, V. A.
Issue Date: 2012
Publisher: УрФУ
Citation: Обухов О. В. Особенности реализации системы стандартизации на рынке услуг маркетинговых исследований / О. В. Обухов, В. А. Шапошников // Вестник УрФУ. Серия экономика и управление. — 2012. — № 2. — С. 58-69.
Abstract: В статье отражена авторская позиция в отношении системы стандартизации на рынке услуг маркетинговых исследований. Рассмотрены международные и отечественные стандарты, обеспечивающие регулирование и контроль в сфере маркетинговых исследований. Предложена модель системы стандартизации маркетинговых исследований на российском рынке.
The article reflects the authors' position regarding standardization system in the market research services sphere. International and domestic standards providing regulation and control in the sphere of market research are reviewed. The authors come out with the model of market research standardization system in Russia.
Keywords: MARKET RESEARCH
STANDARDIZATION
MARKET RESEARCH STANDARDIZATION
THE SYSTEM OF STANDARDIZATION
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
СТАНДАРТИЗАЦИЯ
СТАНДАРТИЗАЦИЯ В ОБЛАСТИ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ
СИСТЕМА СТАНДАРТИЗАЦИИ
URI: http://hdl.handle.net/10995/54856
https://elar.urfu.ru/handle/10995/54856
ISSN: 2071-5692
Origin: Вестник УрФУ. Серия экономика и управление. — 2012. — № 2
Appears in Collections:Вестник УрФУ. Серия экономика и управление

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_2012_2_006.pdf536,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.