Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/54095
Title: Проблемы адаптации категорий «Маркор» к новым реалиям экономической нестабильности
Other Titles: Problems of adaptation of markor categories to new realia of economic instability
Authors: Kazakov, S. P.
Казаков, С. П.
Issue Date: 2009
Publisher: ГОУ ВПО УГТУ-УПИ
Citation: Казаков С. П. Проблемы адаптации категорий «Маркор» к новым реалиям экономической нестабильности / С. П. Казаков // Вестник УГТУ–УПИ. Серия экономика и управление. — 2009. — № 5. — С. 59-67.
Abstract: В статье рассматриваются вопросы влияния новых рамочных экономических условий, обусловленных системным экономическим кризисом на категории МАРКОР (маркетинговой ориентации фирмы), выраженных через систему маркетинговых метрик рыночного функционирования коммерческой организации.
The issues of influence of new frame economic conditions caused by system economic crisis and manifested through the system of marketing metrics of market functioning of a commercial organization is examined in the article on the example of MARKOR (company market orientation) category.
Keywords: РЫНОЧНАЯ ОРИЕНТАЦИЯ
МАРКОР
МАРКЕТИНГОВЫЕ МЕТРИКИ
НОВЫЕ ЭКОНОМИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ
МАРКЕТИНГ-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ФИРМЫ
АДАПТАЦИЯ КАТЕГОРИЙ МАРКОР
MARKET ORIENTATION
MARKOR
MARKETING METRICS
NEW ECONOMIC CONDITIONS
MARKETING-ORIENTED COMPANIES
ADAPTATION OF MARKOR CATEGORIES
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/54095
ISSN: 2071-5692
Origin: Вестник УГТУ–УПИ. Серия экономика и управление. — 2009. — № 5
Appears in Collections:Вестник УрФУ. Серия экономика и управление

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_2009_5_005.pdf486,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.