Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/49045
Title: Проблемное обучение в вузе
Other Titles: University problem training
Authors: Потапова, Е. Н.
Potapova, E. N.
Issue Date: 2017
Publisher: Уральский государственный педагогический университет
Citation: Потапова Е. Н. Проблемное обучение в вузе / Е. Н. Потапова // Высшее образование в России: история и современность : сборник научных трудов / науч. ред. М. А. Дьячкова ; отв. ред. О. Н. Томюк. — Екатеринбург : УрГПУ, 2017. — С. 76-80.
Abstract: Статья раскрывает понятие проблемного обучения в вузах в современных условиях, поставленных требованиями ФГОС и современного общества. Методы: научно-исследовательский, аналитический. Результаты: рекомендации по способам преобразования и формирования творческой способности личности.
The article accounts the notion of problem training in universities in contemporary conditions, set by the requirements of FSLS and contemporary society. The used methods are: research method, analytical method. Results: recommendations on ways of transformation and formation of creative ability of the person.
Keywords: PROBLEM TRAINING
CREATIVE PERSONALITY
PROBLEMATIC DIALOGUES
TRADITIONAL PEDAGOGICAL STRATEGY
ПРОБЛЕМНОЕ ОБУЧЕНИЕ
ТВОРЧЕСКАЯ ЛИЧНОСТЬ
ПРОБЛЕМНЫЕ ДИАЛОГИ
ТРАДИЦИОННАЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ СТРАТЕГИЯ
URI: http://hdl.handle.net/10995/49045
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=32416492
ISBN: 978-5-7186-0885-4
Origin: Высшее образование в России: история и современность. — Екатеринбург, 2017.
Appears in Collections:Междисциплинарные конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HE_in_Russia-2017-13.pdf119,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.