Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/47878
Title: | Содержательная составляющая комментариев аудитории в контексте видеоблога |
Other Titles: | Substantial Component of the Audience Review in the Context of Video Blog |
Authors: | Pinchuk, O. V Пинчук, О. В. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Издательство Уральского университета |
Citation: | Пинчук О. В. Содержательная составляющая комментариев аудитории в контексте видеоблога / О. В. Пинчук // Профессиональная культура журналиста цифровой эпохи : материалы Всероссийской научно-практической конференции с международным участием (Екатеринбург, 19 мая 2017 г.). — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2017. — С. 145-148. |
Abstract: | The article examines the comment form under specific release video blog as a kind of place for the audience to express its opinions. The results of content analysis of comments on the children’s video blog are given. The author describes the process of transformation of the semantic video content as a result of the discussion with its audience. В статье рассматривается форма комментария под отдельным выпуском видеоблога как разновидность выражения мнения аудитории. Приведены результаты контент-анализа комментариев к детским видеоблогам. Описывается процесс трансформации смыслового наполнения видео в результате обсуждения его аудиторией. |
Keywords: | VIDEO BLOG AUDIENCE COMMENTS CHILDREN'S ONLINE MEDIA ВИДЕОБЛОГ АУДИТОРИЯ КОММЕНТАРИЙ ДЕТСКИЕ ИНТЕРНЕТ-СМИ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/47878 |
Conference name: | Профессиональная культура журналиста цифровой эпохи |
Conference date: | 19.05.2017 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=29295876 |
ISBN: | 978-5-7996-2083-7 |
Origin: | Профессиональная культура журналиста цифровой эпохи. — Екатеринбург, 2017 |
Appears in Collections: | Конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
journ_staff_2017_039.pdf | 48,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.