Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/47873
Title: СМИ в условиях кризиса финансов и технологий
Other Titles: The Media in Crisis of Finance and Technology
Authors: Konoplev, D. E
Коноплев, Д. Э.
Issue Date: 2017
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Коноплев Д. Э. СМИ в условиях кризиса финансов и технологий / Д. Э. Коноплев // Профессиональная культура журналиста цифровой эпохи : материалы Всероссийской научно-практической конференции с международным участием (Екатеринбург, 19 мая 2017 г.). — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2017. — С. 129-131.
Abstract: In the context of collapsed advertising market, changes in the structure of audience interests and emerging technology platforms, replacing the media, the media faced a situation of fierce competition for survival. In this article, we point to the basic problems of the media market and possible scenarios for their successful resolution.
В условиях обрушения рекламного рынка, изменении структуры аудиторных интересов и появления технологических платформ, заменяющих медиа, СМИ оказались в ситуации жесткой конкурентной борьбы за выживание. В данной статье мы обозначаем основные проблемы на медиарынке и возможные сценарии их успешного решения.
Keywords: MEDIA MARKET
ADVERTISING MARKET
CONTENT AGGREGATORS
UGC-COMMUNITY
МЕДИАРЫНОК
РЫНОК РЕКЛАМЫ
АГРЕГАТОРЫ КОНТЕНТА
UGC-КОМЬЮНИТИ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/47873
Conference name: Профессиональная культура журналиста цифровой эпохи
Conference date: 19.05.2017
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=29295543
ISBN: 978-5-7996-2083-7
Origin: Профессиональная культура журналиста цифровой эпохи. — Екатеринбург, 2017
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
journ_staff_2017_034.pdf46,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.