Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/4425
Title: Культ брэнда как социоцентрическая религиозная система
Authors: Архангельская, К. В.
Issue Date: 2006
Publisher: Изд-во Урал. ун-та
Citation: Архангельская К. В. Культ брэнда как социоцентрическая религиозная система / К. В. Архангельская // Сумма философии. Вып. 6. — Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та, 2006. — С. 13-15.
Keywords: ФИЛОСОФИЯ
КУЛЬТ БРЭНДА
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/4425
ISBN: 5-7996-0216-1
Origin: Сумма философии. Вып. 6
Appears in Collections:Сумма философии

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sf-06-04.pdf262,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.