Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/43357
Title: Этические аспекты бизнес-коммуникаций в современной России
Authors: Васькова, Д. Н.
Issue Date: 2016
Publisher: УрФУ
Citation: Васькова Д. Н. Этические аспекты бизнес-коммуникаций в современной России / Д. Н. Васькова // Культурологические чтения – 2016: материалы международных научно-практических конференций (Екатеринбург, УрФУ, 16–19 марта). — Екатеринбург: УрФУ, 2016. — С. 33-37.
Abstract: The article provides a general description of the modern Russian business realities and business communications in the context of the emerging ethical orientation of the development of Russian business in comparison with foreign experience.
В статье приводится общая характеристика современных российских бизнес-реалий и бизнес-коммуникаций в контексте нарождающейся этической направленности развития российского предпринимательства в сравнении с опытом зарубежных стран.
Keywords: SOCIAL RESPONSIBILITY
BUSINESS ETHICS
COMPETITION
CHARITY
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ
ЭТИКА БИЗНЕСА
КОНКУРЕНЦИЯ
БЛАГОТВОРИТЕЛЬНОСТЬ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/43357
Conference name: Международная научно-практическая конференция «Культурологические чтения – 2016»
Conference date: 16.03.2016-19.03.2016
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=28292291
ISBN: 978-5-829500451-9
Origin: «Культурологические чтения – 2016». — Екатеринбург, 2016
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kulch_2016_06.pdf85,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.