Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/40725
Title: | Структура профессионального здоровья учителя |
Other Titles: | The structure of the professional health teacher |
Authors: | Печеркина, А. А. Pecherkina, A. A. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Издательство Уральского университета |
Citation: | Печеркина А. А. Структура профессионального здоровья учителя / А. А. Печеркина // Психологическое сопровождение в системе образования : сб. науч. трудов по материалам международной междисциплинарной научно-практической конференции «Психология и психологическая практика в современном мире». — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2015. — С. 170-176. |
Abstract: | The article is devoted to the examination of the structure of health professional teachers. Based on the analysis of scientific literature has shown the existence of two approaches to examine the structure of health — level and component. Defined composition of health professional teachers. Статья посвящена рассмотрению структуры профессионального здоровья учителя. На основании анализа научной литературы установлено существование двух подходов к рассмотрению структуры здоровья — уровневый и компонентный. Определен компонентный состав профессионального здоровья учителя. |
Keywords: | HEALTH OCCUPATIONAL HEALTH OCCUPATIONAL HEALTH TEACHERS THE STRUCTURE OF THE HEALTH PROFESSIONAL ЗДОРОВЬЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ЗДОРОВЬЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ЗДОРОВЬЕ УЧИТЕЛЯ СТРУКТУРА ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ЗДОРОВЬЯ |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/40725 |
Conference name: | Международная междисциплинарная научно-практическая конференция «Психология и психологическая практика в современном мире» |
Conference date: | 06.04.2015-07.04.2015 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=26611889 |
ISBN: | 9-785-7996-1632-8 |
Origin: | Психологическое сопровождение в системе образования. — Екатеринбург, 2015 |
Appears in Collections: | Конференции, семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
psvso_2015_22.pdf | 231,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.