Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/38945
Title: | Интегративная среда как ресурс профессионального самоопределения |
Other Titles: | Integrative environment as the resource of professional self-determination |
Authors: | Кузнецова, С. Ю. Симагина, Н. В. Kuznetsov, S. Y. Simagina, N. V. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Издательство Уральского университета |
Citation: | Кузнецова С. Ю. Интегративная среда как ресурс профессионального самоопределения / С. Ю. Кузнецова, Н. В. Симагина // Профессиональное образование: проблемы, исследования, инновации : сб. материалов Международной науч.-практ. конф. Екатеринбург, 24 сентября 2015 г. — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2015. — Т. 2. — С. 110-116. |
Abstract: | Cтатья посвящена подготовке молодежи к овладению творческими профессиями. Возможности включения обучающихся в выставочную деятельность в условиях интегративной среды рассмотрены как средства становления профессионального художественно-эстетического сознания. The article is dedicated to the preparation of young people to the acquisition of Creative professions. Possibilities of including students in exhibition activity in the conditions of integrative environment are considered as means of formation of professional artistically-aesthetic consciousness. |
Keywords: | САМООПРЕДЕЛЕНИЕ СТАНОВЛЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО СОЗНАНИЯ PROFESSIONAL SELF-DETERMINATION CREATIVE PROFESSIONS |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/38945 |
Conference name: | Международная научно-практическая конференция «Профессиональное образование: проблемы, исследования, инновации» |
Conference date: | 24.09.2015 |
ISBN: | 978-5-7996-1590-1 978-5-7996-1592-5 |
Origin: | Профессиональное образование: проблемы, исследования, инновации. Т. 2. — Екатеринбург, 2015. |
Appears in Collections: | Конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
po_2015_02_19.pdf | 479,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.