Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/36290
Название: Life long learning and the recognition of informally acquired skills
Авторы: Böhm, J.
Дата публикации: 2015
Издатель: Уральский федеральный университет
Библиографическое описание: Böhm J. Life long learning and the recognition of informally acquired skills / J. Böhm // Известия Уральского федерального университета. Сер. 3, Общественные науки. — 2015. — № 4 (146). — С. 100-106.
Аннотация: The article describes an assessment tool which adult educators could use to measure professional competences acquired in the scope of their initial training. The developed instrument — a competence pass-serves objective competence identification and creation of competence profiles. Acceptance of competences by the European educational community enables a comparison of required and achieved professional skills and is the prerequisite for recognition and certification of the practitioners.
Ключевые слова: COMPETENCE ASSESSMENT
ADULT EDUCATORS
QUALIFICATIONS
VOCATIONAL TRAINING
FURTHER EDUCATION
TRANSNATIONAL MOBILITY
EDUCATIONAL INSTITUTES
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/36290
Идентификатор РИНЦ: https://elibrary.ru/item.asp?id=25294554
ISSN: 2227-2291
Другие версии статьи: http://elar.urfu.ru/handle/10995/36291
Источники: Известия Уральского федерального университета. Сер. 3, Общественные науки. 2015. № 4 (146)
Располагается в коллекциях:Tempus et Memoria

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
iuro-2015-146-12.pdf956,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.