Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/35748
Title: | Исследование эмоционального интеллекта у студентов : магистерская диссертация |
Other Titles: | The study of emotional intelligence among students |
Authors: | Белобородов, А. М. Beloborodov, A. M. |
metadata.dc.contributor.advisor: | Оконечникова, Л. В. Okonechnikova, L. V. |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Белобородов А. М. Исследование эмоционального интеллекта у студентов : магистерская диссертация / А. М. Белобородов ; Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б. Н. Ельцина, Институт социальных и политических наук, Кафедра социальной психологии. — Екатеринбург, 2015. — 105 с. — Библиогр.: с. 100-105 (60 назв.). |
Abstract: | The thesis presents the results of an empirical study of emotional intelligence on a sample of psychology students and managers, describes the features of socially-psychological training and seminars as active methods of formation of emotional intelligence. В диссертации представлены результаты эмпирического исследования эмоционального интеллекта на выборке студентов-психологов и управленцев, описаны особенности социально-психологического тренинга и семинарских занятий как активных методов формирования эмоционального интеллекта. |
Keywords: | MASTER'S THESIS EMOTIONAL INTELLIGENCE EMOTION EMOTIONAL STATE SOCIO-PSYCHOLOGICAL TRAINING SEMINARS МАГИСТЕРСКАЯ ДИССЕРТАЦИЯ ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ ЭМОЦИИ ЭМОЦИОНАЛЬНОЕ СОСТОЯНИЕ СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ТРЕНИНГ СЕМИНАРСКИЕ ЗАНЯТИЯ АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ACTIVE LEARNING METHODS |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/35748 |
Access: | Предоставлено автором на условиях простой неисключительной лицензии |
License text: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/31612 |
Appears in Collections: | Магистерские диссертации |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
m_th_a.m.beloborodov_2015.pdf | 712,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.