Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/35101
Title: | Ведение дневника как метод развития письменных и устных навыков японской речи студентов первого курса |
Other Titles: | Writing a Diary as a Way of Improving Written and Oral Japanese-language speech of first-year students |
Authors: | Буракова, А. А. Burakova, A. A. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Издательство Уральского университета |
Citation: | Буракова А. А. Ведение дневника как метод развития письменных и устных навыков японской речи студентов первого курса / А. А. Буракова // Уральское востоковедение : международный альманах. — Екатеринбург : [Изд-во Урал. ун-та], 2015. — Вып. 6. — С. 274-278. |
Abstract: | Статья посвящена способу развития и совершенствования письменной и устной речи на японском языке студентов первого курса посредством ведения дневника. В статье приведен алгоритм ведения дневника, проверки и оценивания. The article is devoted to the process for the development and improvement of writing and speaking in Japanese first-year students through the diary. The article presents an algorithm writing a diary, check and evaluation. |
Keywords: | ЯПОНСКИЙ ЯЗЫК CEFR СТАНДАРТ ЯПОНСКОГО ФОНДА МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА ПИСЬМО ДНЕВНИК CEFR JF STANDARD FOREIGN LANGUAGE TEACHING METHODOLOGY WRITING DIARY JAPANESE LANGUAGE |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/35101 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=29865544 |
ISSN: | 2309-8325 |
Origin: | Уральское востоковедение. Вып. 6 |
Appears in Collections: | Уральское востоковедение (Ural Survey of Oriental Studies) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
uv6_2015_27.pdf | 372,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.