Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/35101
Title: Ведение дневника как метод развития письменных и устных навыков японской речи студентов первого курса
Other Titles: Writing a Diary as a Way of Improving Written and Oral Japanese-language speech of first-year students
Authors: Буракова, А. А.
Burakova, A. A.
Issue Date: 2015
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Буракова А. А. Ведение дневника как метод развития письменных и устных навыков японской речи студентов первого курса / А. А. Буракова // Уральское востоковедение : международный альманах. — Екатеринбург : [Изд-во Урал. ун-та], 2015. — Вып. 6. — С. 274-278.
Abstract: Статья посвящена способу развития и совершенствования письменной и устной речи на японском языке студентов первого курса посредством ведения дневника. В статье приведен алгоритм ведения дневника, проверки и оценивания.
The article is devoted to the process for the development and improvement of writing and speaking in Japanese first-year students through the diary. The article presents an algorithm writing a diary, check and evaluation.
Keywords: ЯПОНСКИЙ ЯЗЫК
CEFR
СТАНДАРТ ЯПОНСКОГО ФОНДА
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА
ПИСЬМО
ДНЕВНИК
CEFR
JF STANDARD
FOREIGN LANGUAGE TEACHING METHODOLOGY
WRITING
DIARY
JAPANESE LANGUAGE
URI: http://hdl.handle.net/10995/35101
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=29865544
ISSN: 2309-8325
Origin: Уральское востоковедение. Вып. 6
Appears in Collections:Уральское востоковедение (Ural Survey of Oriental Studies)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
uv6_2015_27.pdf372,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.