Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/35047
Title: Нигерия как туристская дестинация
Other Titles: Nigeria as a tourism destination
Authors: Оласеинде, О. Д.
Oluwatosin, O. D.
Issue Date: 2015
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Оласеинде О. Д. Нигерия как туристская дестинация / О. Д. Оласеинде // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. 2015 : материалы междунар. науч.-практ. конф. (г. Екатеринбург, 24 апреля 2015 г.). — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2015. — С. 137-139.
Abstract: В статье обосновывается возможность позиционирования Нигерии как страны, привлекательной для туристов.
The article presents the analysis of the tourism resources of Nigeria. Author also proposes the possibility of positioning Nigeria as the tourist attractive destination.
Keywords: НИГЕРИЯ
ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЙ БРЕНДИНГ
БРЕНД ГОСУДАРСТВА
ТУРИЗМ
PLACE BRANDING
STATE BRAND
NIGERIA
TOURISM
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/35047
Conference name: Международная научно-практическая конференция «Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы»
Conference date: 24.04.2015
ISBN: 978-5-7996-1510-9
Origin: Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург, 2015.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
brcy-2015-34.pdf397,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.