Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/34161
Title: Реклама в городском пространстве
Authors: Хомутова, А.
Панкина, М. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Уральский федеральный университет
Citation: Хомутова А. Реклама в городском пространстве / А. Хомутова, М. В. Панкина // Культура и экология — основы устойчивого развития России. Защита природного и культурного наследия. Ч. 1 : Материалы Международного форума (г. Екатеринбург, 13-15 апреля 2015 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2015. — С. 270-274.
Abstract: Advertising is considered as a social, commercial and aesthetic aspect of urban space. Analyzes the problems of inclusion of advertising in the city, the latest developments and positive experience in design engineering.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/34161
Conference name: Международный форум «Культура и экология — основы устойчивого развития России. Защита природного и культурного наследия»
Conference date: 13.04.2015-15.04.2015
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=25821674
ISBN: 978-5-8295-0351-2
Origin: Культура и экология — основы устойчивого развития России. Защита природного и культурного наследия. Ч. 1. — Екатеринбург, 2015
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kie_2015_01_61.pdf52,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.