Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/31624
Title: Социальная интернет-реклама: ценностно-ориентированные дискурсивные практики
Other Titles: Public service advertising on the Internet: value-oriented discursive practices
Authors: Серебрякова, М. В.
Serebryakova, M. V.
Issue Date: 2015
Citation: Серебрякова М. В. Социальная интернет-реклама: ценностно-ориентированные дискурсивные практики / М. В. Серебрякова // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2015. — № 2 (138). — С. 97-100.
Abstract: Исследуются ценностно-ориентированные дискурсивные практики социальной интернет-рекламы, определяется репертуар ценностей, на которые они опираются, их динамика; рассматриваются характерные черты ценностно-ориентированных дискурсивных практик.
This article deals with value-oriented discursive practices of public service advertising; indicates a number of values which practices rely on, their dynamics; it studies features of value-oriented discursive practices.
Keywords: СОЦИАЛЬНАЯ РЕКЛАМА
ДИСКУРСИВНЫЕ ПРАКТИКИ
ЦЕННОСТНЫЕ ОРИЕНТАЦИИ
ИМПЕРАТИВНОСТЬ
PUBLIC SERVICE ADVERTISING
DISCURSIVE PRACTICES
VALUE ORIENTATIONS
IMPERATIVES
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/31624
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=23643862
ISSN: 2227-2275
Origin: Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2015. № 2 (138)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2015-138-15.pdf103,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.