Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/31619
Title: | Коммуникация с аудиторией на интернет-радио: вчера и сегодня |
Other Titles: | Communication with the audience on Internet Radio: Yesterday and Today |
Authors: | Мачнова, Т. М. Machnova, T. M. |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Мачнова Т. М. Коммуникация с аудиторией на интернет-радио: вчера и сегодня/ Т. М. Мачнова // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2015. — № 2 (138). — С. 61-67. |
Abstract: | Рассматриваются типы взаимодействия сотрудников и аудитории интернет-радио-станций, приводится классификация типов коммуникации, указываются конкурентные преимущества интернет-станций по сравнению с традиционными. Though history of Internet radio is more than a dozen years old, there are just a few Russian language detailed researches of this media. In particular, issues of communication on Internet radio are not studied. This paper discusses the types of interconnection of those who create the content and the Internet radio stations audience, provides a classification of communication types, considers competitive advantages of online stations comparing to AM and FM stations. |
Keywords: | КОММУНИКАЦИЯ В ИНТЕРНЕТЕ ДИАЛОГ С АУДИТОРИЕЙ ТИПЫ КОММУНИКАЦИИ АУДИТОРИЯ ИНТЕРНЕТ-СМИ ИНТЕРНЕТ-РАДИОСТАНЦИИ МУЛЬТИМЕДИА В ИНТЕРНЕТЕ ИНТЕРНЕТ-РАДИОСТАНЦИЯ COMMUNICATION ON THE INTERNET DIALOGUE WITH THE AUDIENCE TYPES OF COMMUNICATION AUDIENCE OF ONLINE MEDIA INTERNET RADIO MULTIMEDIA INTERNET-RADIO |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/31619 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=23643855 |
ISSN: | 2227-2275 |
Origin: | Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2015. № 2 (138) |
Appears in Collections: | Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iurp-2015-138-10.pdf | 120,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.