Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/31619
Title: Коммуникация с аудиторией на интернет-радио: вчера и сегодня
Other Titles: Communication with the audience on Internet Radio: Yesterday and Today
Authors: Мачнова, Т. М.
Machnova, T. M.
Issue Date: 2015
Citation: Мачнова Т. М. Коммуникация с аудиторией на интернет-радио: вчера и сегодня/ Т. М. Мачнова // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2015. — № 2 (138). — С. 61-67.
Abstract: Рассматриваются типы взаимодействия сотрудников и аудитории интернет-радио-станций, приводится классификация типов коммуникации, указываются конкурентные преимущества интернет-станций по сравнению с традиционными.
Though history of Internet radio is more than a dozen years old, there are just a few Russian language detailed researches of this media. In particular, issues of communication on Internet radio are not studied. This paper discusses the types of interconnection of those who create the content and the Internet radio stations audience, provides a classification of communication types, considers competitive advantages of online stations comparing to AM and FM stations.
Keywords: КОММУНИКАЦИЯ В ИНТЕРНЕТЕ
ДИАЛОГ С АУДИТОРИЕЙ
ТИПЫ КОММУНИКАЦИИ
АУДИТОРИЯ ИНТЕРНЕТ-СМИ
ИНТЕРНЕТ-РАДИОСТАНЦИИ
МУЛЬТИМЕДИА В ИНТЕРНЕТЕ
ИНТЕРНЕТ-РАДИОСТАНЦИЯ
COMMUNICATION ON THE INTERNET
DIALOGUE WITH THE AUDIENCE
TYPES OF COMMUNICATION
AUDIENCE OF ONLINE MEDIA
INTERNET RADIO
MULTIMEDIA
INTERNET-RADIO
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/31619
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=23643855
ISSN: 2227-2275
Origin: Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2015. № 2 (138)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2015-138-10.pdf120,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.