Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/29898
Title: | Образ идеального преподавателя вуза в сознании студентов |
Other Titles: | The image of the ideal lecturer in the students’ sense |
Authors: | Прохода, В. А. Prokhoda, V. A. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Уральский федеральный университет |
Citation: | Прохода В. А. Образ идеального преподавателя вуза в сознании студентов / В. А. Прохода // Актуальные проблемы социологии молодежи, культуры, образования и управления : материалы международной конференции. Екатеринбург, 28 февраля 2014 г. — Екатеринбург : УрФУ, 2014. — Т. 3. — С. 203-206. |
Abstract: | В публикации анализируются представления студентов об идеальном преподавателе вуза. Обосновывается необходимость использования тех или иных критериев при оценке педагогической деятельности преподавателей. Представлены результаты социологических исследований, проведенных в МГУ им. М. В. Ломоносова. There is an analysis of the students’ sense the image of the ideal lecturer in this publication. It validates the necessity of using the different criterions of the assessment lecturers’ pedagogism. It’s represented the results of the Lomonosow Moscow State University sociological research. |
Keywords: | АНКЕТИРОВАНИЕ СТУДЕНТОВ ОБРАЗ ИДЕАЛЬНОГО ПРЕПОДАВАТЕЛЯ КРИТЕРИИ ОЦЕНКИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ THE GALLUPOLL OF STUDENTS THE IMAGE OF THE IDEAL LECTURER THE CRITERIONS OF THE LECTURERS’ ASSESSMENT |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/29898 |
Conference name: | Международная конференция "Актуальные проблемы социологии молодежи, культуры, образования и управления" |
Conference date: | 28.02.2014 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=25624327 |
ISBN: | 978-5-8295-0256-0 |
Origin: | Актуальные проблемы социологии молодежи, культуры, образования и управления. Т. 3. — Екатеринбург, 2014. |
Appears in Collections: | Конференции, семинары, сборники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
apsmkoy_2014_03_54.pdf | 218,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.