Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/29873
Title: Реформа российского образования: позитивные и негативные стороны
Other Titles: Reform of russian education : positive and negative parties
Authors: Кокшарова, С. Н.
Koksharova, S. N.
Issue Date: 2014
Publisher: Уральский федеральный университет
Citation: Кокшарова С. Н. Реформа российского образования: позитивные и негативные стороны / С. Н. Кокшарова // Актуальные проблемы социологии молодежи, культуры, образования и управления : материалы международной конференции. Екатеринбург, 28 февраля 2014 г. — Екатеринбург : УрФУ, 2014. — Т. 3. — С. 117-121.
Abstract: Современное российское образование переживает большие изменения. В статье отражены позитивные и негативные стороны нового закона «Об образовании в Российской Федерации» №273-ФЗ от 29 декабря 2012года.
Reform of the Russian education: positive and negative sides. Article. Modern Russian education is going through big changes. The article reflects the positive and negative aspects of the new law «On education in the Russian Federation» №273-FZ of December 29, 2012.
Keywords: РЕФОРМА РОССИЙСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
ЗАКОН "ОБ ОБРАЗОВАНИИ В РФ" ОТ 29 ДЕКАБРЯ 2012 Г. № 273-ФЗ
ПОЗИТИВНЫЕ СТОРОНЫ ЗАКОНА
НЕГАТИВНЫЕ СТОРОНЫ ЗАКОНА
RUSSIAN EDUCATION REFORM
THE LAW "ON EDUCATION IN THE RUSSIAN FEDERATION" DATED 29 DECEMBER 2012 № 273-FZ
POSITIVE SIDE OF THE LAW
NEGATIN THE LAW
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/29873
Conference name: Международная конференция "Актуальные проблемы социологии молодежи, культуры, образования и управления"
Conference date: 28.02.2014
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=25567742
ISBN: 978-5-8295-0256-0
Origin: Актуальные проблемы социологии молодежи, культуры, образования и управления. Т. 3. — Екатеринбург, 2014.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apsmkoy_2014_03_31.pdf274,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.