Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/25696
Title: Цели и методы управления взаимоотношениями с потребителями в вузе
Other Titles: The goals and the instruments of customer relationship management in higher education
Authors: Салимова, Т. А.
Ватолкина, Н. Ш.
Salimova, T. A.
Vatolkina, N. Sh.
Issue Date: 2010
Citation: Салимова Т. А. Цели и методы управления взаимоотношениями с потребителями в вузе / Т. А. Салимова, Н. Ш. Ватолкина // Университетское управление: практика и анализ. — 2010. — № 2. — С. 32-38.
Abstract: В статье предложен подход к идентификации и систематизации общих и специфических методов управления взаимоотношениями с потребителями в вузе на основе определения целей управления в разрезе ключевых групп потребителей.
The paper introduces the approach to the identification and classification of customer relationship management instruments through the definition of integral and specific goals of managing the relationship with the key customer groups.
Keywords: CONSUMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
MANAGEMENT METHODS
MANAGEMENT AIMS
CONSUMERS
HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION
УПРАВЛЕНИЕ ВЗАИМООТНОШЕНИЯМИ С ПОТРЕБИТЕЛЯМИ
МЕТОДЫ УПРАВЛЕНИЯ
ЦЕЛИ УПРАВЛЕНИЯ
ПОТРЕБИТЕЛИ
ВЫСШЕЕ УЧЕБНОЕ ЗАВЕДЕНИЕ
URI: http://hdl.handle.net/10995/25696
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=15186767
ISSN: 1999-6640
Origin: Университетское управление: практика и анализ. 2010. № 2
Appears in Collections:Университетское управление: практика и анализ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unup-2010-02-06.pdf183,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.