Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/24812
Title: Роль дисциплины «Использование ИКТ в обучении истории» в процессе профессиональной подготовки будущего учителя истории
Other Titles: The role of discipline «Using ICT in history teaching» in the process of training future teachers of history
Authors: Антонова, А. В.
Issue Date: 2014
Citation: Антонова А. В. Роль дисциплины «Использование ИКТ в обучении истории» в процессе профессиональной подготовки будущего учителя истории [Электронный ресурс] / А. В. Антонова // Новые образовательные технологии в вузе : материалы XI международной научно-методической конференции. — Екатеринбург, 2014. — Режим доступа: http://elar.urfu.ru/handle/10995/24812.
Abstract: The article describes the purpose, objectives, content of discipline "Use of ICT in teaching history" and its role in the training of future teachers of history, advantages and disadvantages of ICT in the learning process.
В статье рассматриваются цель, задачи, содержание дисциплины «Использование ИКТ в обучении истории» и ее роль в процессе профессиональной подготовки будущего учителя истории; преимущества и недостатки ИКТ в учебном процессе.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/24812
Conference name: XI международная научно-методическая конференция «Новые образовательные технологии в вузе»
Conference date: 18.02.2014-20.02.2014
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=22431299
Origin: Новые образовательные технологии в вузе (HOTB-2014). — Екатеринбург, 2014
Appears in Collections:Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
notv-2014-009.pdf416,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.