Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/24685
Title: | Об итоговом тестировании в рамках ФЭПО по физике студентов второго курса УралЭНИН УрФУ |
Other Titles: | Final test in physics within FEPE for Ural energy institute second year students at Ural Federal University |
Authors: | Sakun, G. V. Andreeva, A. G. Сакун, Г. В. Андреева, А. Г. |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Сакун Г. В. Об итоговом тестировании в рамках ФЭПО по физике студентов второго курса УралЭНИН УрФУ [Электронный ресурс] / Г. В. Сакун, А. Г. Андреева // Новые образовательные технологии в вузе : материалы XI международной научно-методической конференции. — Екатеринбург, 2014. — Режим доступа: http://elar.urfu.ru/handle/10995/24685. |
Abstract: | This article summarizes the methodology and results of final test in physics within FEPE (competence-based approach) for Ural Energy Institute second year students at Ural Federal University. Used PMM tasks were constructed according to features of students training areas. Estimates criteria developed by the Department of Physics are given and allow students to score up FEPE results as the exam. Приводится методика и результаты итогового тестирования в рамках ФЭПО (компетентностный подход) по физике студентов второго курса УралЭНИН УрФУ. Используемые задания ПИМ сконструированы в соответствии с особенностями направлений подготовки студентов. Приведен разработанный кафедрой физики критерий оценок, позволяющий зачесть студентам результаты ФЭПО в качестве итогового экзамена по дисциплине «Физика». |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/24685 |
Conference name: | XI международная научно-методическая конференция «Новые образовательные технологии в вузе» |
Conference date: | 18.02.2014-20.02.2014 |
Origin: | Новые образовательные технологии в вузе (HOTB-2014). — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
notv-2014-156.pdf | 430,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.