Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/24636
Title: | Повышение мотивации самостоятельной работы студентов при внедрении рейтинговой системы |
Other Titles: | Motivation independent of students in the implementation of the rating system |
Authors: | Lapshina, S. N. Лапшина, С. Н. |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Лапшина С. Н. Повышение мотивации самостоятельной работы студентов при внедрении рейтинговой системы [Электронный ресурс] / С. Н. Лапшина [Электронный ресурс] / /Новые образовательные технологии в вузе : материалы XI международной научно-методической конференции. — Екатеринбург, 2014. — Режим доступа: http://elar.urfu.ru/handle/10995/24636. |
Abstract: | Implementation of rating system of an estimation of knowledge can help the student, especially on younger courses, to plan independent work and in the best way to acquire a material, and on older years to support interest to reception of a professional knowledge and development of special disciplines. Внедрение рейтинговой системы оценки знаний сможет помочь студенту, особенно на младших курсах, планировать самостоятельную работу и наилучшим образом усваивать материал, а на старших курсах поддерживать интерес к получению профессиональных знаний и освоению специальных дисциплин. |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/24636 |
Conference name: | XI международная научно-методическая конференция «Новые образовательные технологии в вузе» |
Conference date: | 18.02.2014-20.02.2014 |
Origin: | Новые образовательные технологии в вузе (HOTB-2014). — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Новые образовательные технологии в вузе (НОТВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
notv-2014-111.pdf | 367,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.