Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22853
Title: Российские корпоративные медиа: современные тенденции и перспективы развития
Other Titles: Russian corporate media: modern trends and future prospects
Authors: Чемякин, Ю. В.
Chemyakin, Yu. V.
Issue Date: 2013
Citation: Чемякин Ю. В. Российские корпоративные медиа: современные тенденции и перспективы развития / Ю. В. Чемякин // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2013. — № 4 (119). — С. 95-103.
Abstract: Исследуются тенденции развития корпоративной прессы в современной России, выделяются основные и дополнительные тенденции. Дается представление о глав­ных проблемах и дальнейших перспективах развития российских корпоративных медиа.
The trends of the development of the corporate press in the modern Russia are studied in this article. The main and additional trends are marked out. A clear view concerning main problems and future prospects of the development of the Russian corporate media is given.
Keywords: РОССИЙСКАЯ КОРПОРАТИВНАЯ ПРЕССА
КОРПОРАТИВНЫЕ КОММУНИ­КАЦИИ
СОВРЕМЕННЫЕ ТЕНДЕНЦИИ
ОСНОВНЫЕ ПРОБЛЕМЫ
ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ
RUSSIAN CORPORATE PRESS
CORPORATE COMMUNICATIONS
MODERN TRENDS
MAIN PROBLEMS
FUTURE PROSPECTS
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22853
ISSN: 2227-2275
Origin: Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2013. № 4 (119)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2013-119-12.pdf102,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.