Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22442
Title: Город Шадринск в поисках бренда
Other Titles: Shadrinsk city in the search of brand
Authors: Бритвин, А. М.
Britvin, A.
Issue Date: 2013
Citation: Бритвин А. М. Город Шадринск в поисках бренда / А. М. Бритвин // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013. — С. 22-24.
Abstract: Краткий обзор экономических, культурных и символических ресурсов города Шадринска.
A brief overview of the economic, cultural, historical and symbolic resources of Shadrinsk is given in the article.
Keywords: ШАДРИНСК
ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ БРЕНДЫ
SHADRINSK
TERRITORY BRANDS
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22442
Conference name: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 28.03.2013-29.03.2013
Origin: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2013-05.pdf84,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.