Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22418
Title: Новые технологии брендинга территорий: создание и продвижение клипа к молодежному гимну города Барнаула
Other Titles: The new technologies of territory branding: video making and its promotion to the youth anthem of Barnaul
Authors: Доманова, С. К.
Domanova, S.
Issue Date: 2013
Citation: Доманова С. К. Новые технологии брендинга территорий: создание и продвижение клипа к молодежному гимну города Барнаула / С. К. Доманова // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013. — С. 44-48.
Abstract: Представлен проект, направленный на создание положительного имиджа города Барнаула для молодежи. Основная среда продвижения — социальные сети, сайт проекта, СМИ.
The project aimed at creating a positive image of the city Barnaul for young people is presented. The main promotion medium is social media, the official site of the project, mass media. PR-methods of attracting attention and engaging audience — organization of flash-mobs, shooting of mass scenes.
Keywords: БАРНАУЛ
МОЛОДЕЖНЫЙ ГИМН
BARNAUL
THE YOUTH ANTHEM
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/22418
Conference name: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 28.03.2013-29.03.2013
Origin: Брендинг малых и средних городов: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург : УрФУ, 2013.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2013-10.pdf96,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.