Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/21972
Title: Художественная культура городов как фактор геобрендинга
Authors: Гунн, Г. Е.
Issue Date: 2012
Citation: Гунн Г. Е. Художественная культура городов как фактор геобрендинга / Г. Е. Гунн // Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург, 2012. — С. 49-54.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/21972
Conference name: Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы
Conference date: 30.03.2012-06.04.2012
Origin: Брендинг малых и средних городов России: опыт, проблемы, перспективы. — Екатеринбург, 2012.
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
geobrand-2012-10.pdf233,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.