Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.urfu.ru/handle/10995/21013
Title: | Преемственность педагогической и андрагогической моделей в непрерывном образовании |
Other Titles: | The continuity of pedagogical and andragogical models in lifelong education |
Authors: | Дудина, М. Н. Dudina, M. N. |
Issue Date: | 2012 |
Citation: | Дудина М. Н. Преемственность педагогической и андрагогической моделей в непрерывном образовании / М. Н. Дудина // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2012. — № 1 (98). — С. 108-114. |
Abstract: | Рассматриваются общие и отличительные свойства педагогической и андрагогической моделей в образовании, анализ которых позволяет говорить об их преемственности и взаимодополнительности. The article highlights general and specific traits of pedagogical and andragogical models of education; by analyzing the aforementioned traits the author confirms their continuity and intercomplementarity. |
Keywords: | НЕПРЕРЫВНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ И АНДРАГОГИЧЕСКАЯ МОДЕЛИ CONTINUITY OF EDUCATION PEDAGOGICAL AND ANDRAGOGICAL MODELS |
URI: | http://elar.urfu.ru/handle/10995/21013 |
RSCI ID: | https://elibrary.ru/item.asp?id=17944266 |
Origin: | Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2012. № 1 (98) |
Appears in Collections: | Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iurp-2012-98-17.pdf | 103,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.