Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/19130
Title: Научно-концептуальные основы возрастной педагогики как интегративно-функциональной учебной дисциплины
Other Titles: The scientific and conceptual basis of the age pedagogy as an integrative and functional study subject
Authors: Качалов, Д. В.
Kachalov, D. V.
Issue Date: 2009
Citation: Качалов Д. В. Научно-концептуальные основы возрастной педагогики как интегративно-функциональной учебной дисциплины / Д. В. Качалов // Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2009. — N 1/2 (62). — С. 117-122.
Abstract: Предпринимается попытка обосновать возрастную педагогику как интегративно-функциональную учебную дисциплину, обладающую потенциалом формирования целостного психолого-педагогического знания студентов педвуза.
This article tries to envisage the age pedagogy in terms of creating the perspectives of laying down the priorities of unified pedagogical knowledge of students involved in the system of higher education.
Keywords: ВОЗРАСТНАЯ ПЕДАГОГИКА
ИНТЕГРАТИВНАЯ УЧЕБНАЯ ДИСЦИПЛИНА
УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС
ПРЕДМЕТ ВОЗРАСТНОЙ ПЕДАГОГИКИ
AGE PEDAGOGY
INTEGRATIVE STUDY SUBJECT
FUNCTIONAL STUDY SUBJECT
UNIFIED PEDAGOGICAL KNOWLEDGE
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/19130
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=12361679
Origin: Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2009. N 1/2 (62)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1. Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2009-62-15.pdf481 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.