Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/18302
Title: Темпоральный порядок школьных дискурсов миграции
Other Titles: Temporal order of school discourses of migration
Authors: Веселкова, Н. В.
Veselkova, N.
Issue Date: 2010
Citation: Веселкова Н. В. Темпоральный порядок школьных дискурсов миграции / Н. В. Веселкова // Известия Уральского государственного университета. Сер. 3, Общественные науки. — 2010. — N 1 (73). — С. 133-144.
Abstract: Temporal order conception is applied to analysis of school discourses of migration. Data of sociological research of interaction between child migrants and receiving society are used.
В статье предложена концепция темпорального порядка, которая применяется к анализу школьных дискурсов миграции на материалах социологического исследования взаимодействия детей-мигрантов и принимающего сообщества в рамках системы образования.
Keywords: CHILD MIGRANTS
TEMPORAL ORDER
SCHOOL DISCOURSE OF MIGRATION
ДЕТИ-МИГРАНТЫ
ТЕМПОРАЛЬНЫЙ ПОРЯДОК
ШКОЛЬНЫЙ ДИСКУРС МИГРАЦИИ
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/18302
RSCI ID: https://elibrary.ru/item.asp?id=13214542
Origin: Известия Уральского государственного университета. Сер. 3, Общественные науки. 2010. N 1 (73)
Appears in Collections:Tempus et Memoria

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iuro-2010-73-15.pdf527,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.