Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.urfu.ru/handle/10995/138567
Title: РЕШЕНИЕ ЗАДАЧИ ОПТИМИЗАЦИИ В МАРКЕТИНГЕ С ПРИМЕНЕНИЕМ СКВОЗНОЙ АНАЛИТИКИ И ТЕХНОЛОГИИ СИП
Other Titles: OPTIMIZATION PROBLEM SOLVING IN MARKETING WITH THE APPLICATION OF CROSS-CHANNEL ANALYTICS AND SIP TECHNOLOGY
Authors: Сиверт, Д. К.
Терзи, В. Л.
Пицхелаури, С. С.
Sivert, D. K.
Terzi, V. L.
Pitskhelaury, S. S.
Issue Date: 2024
Publisher: УрФУ
Citation: Сиверт Д. К. РЕШЕНИЕ ЗАДАЧИ ОПТИМИЗАЦИИ В МАРКЕТИНГЕ С ПРИМЕНЕНИЕМ СКВОЗНОЙ АНАЛИТИКИ И ТЕХНОЛОГИИ СИП / Д. К. Сиверт, В. Л. Терзи, С. С. Пицхелаури. — Текст: электронный // Физика. Технологии. Инновации : тезисы докладов XI Международной молодежной научной конференции, посвященной посвященной 75-летию основания Физико-технологического института (Екатеринбург, 20–25 мая 2024 г.). — Екатеринбург : УрФУ, 2024. — C. 634-635.
Abstract: The task is to analyze the impact of advertising and customers using cross-channel analytics. The SIP provides insight into user-brand interactions, helping you make accurate decisions to improve competitiveness and growth strategies, and effectively optimize marketing decisions.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/138567
Conference name: XI Международная молодежная научная конференция «Физика. Технологии. Инновации», посвященная 75-летию основания Физико-технологического института
Conference date: 20.05.2024-25.05.2024
ISBN: 978-5-6049106-9-6
Origin: Физика. Технологии. Инновации. Тезисы докладов (ФТИ-2024). — Екатеринбург, 2024
Appears in Collections:Конференции, семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-6049106-9-6_2024_285.pdf183,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.