Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.urfu.ru/handle/10995/136915
Title: Assessment of the role of digital marketing platforms for enhancing the marketing sustainability of agribusiness SMES in Russia and Nigeria
Authors: Onwusiribe, Ndubuisi Chigozirim
Issue Date: 2024
Publisher: Издательство Уральского университета
Citation: Onwusiribe, Ndubuisi Chigozirim. Assessment of the role of digital marketing platforms for enhancing the marketing sustainability of agribusiness SMES in Russia and Nigeria / Ndubuisi Chigozirim Onwusiribe. — Текст: электронный // Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий : материалы Х Международной научно-практической конференции (Екатеринбург, 18–19 апреля 2024 г.). — Екатеринбург : Издательство Уральского университета, 2024. — С. 86-86.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/136915
Conference name: X Международная научно-практическая конференция «Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий»
Conference date: 18.04.2024-19.04.2024
RSCI ID: 68509308
ISBN: 978-5-7996-3876-4
Origin: Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. — Екатеринбург, 2024
Appears in Collections:Конференции, семинары, сборники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-7996-3876-4_2024_072.pdf154,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.