Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/133862
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZhang, D.en
dc.contributor.authorLysenko, E.en
dc.date.accessioned2024-05-16T09:17:35Z-
dc.date.available2024-05-16T09:17:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationZhang D. Improvement of Personnel Training and Retraining in Service Organisations: Russia As an Example / D. Zhang, E. Lysenko. — Текст : электронный // Российские регионы в фокусе перемен : сборник докладов XVIII Международной конференции (Екатеринбург, 16–18 ноября 2023 г.). — Екатеринбург : Издательство Издательский Дом «Ажур», 2023. — C. 473-476.ru
dc.identifier.isbn978-5-91256-641-7-
dc.identifier.urihttp://elar.urfu.ru/handle/10995/133862-
dc.description.abstractThis paper discusses the concept, characteristics and classification of training and retraining of service personnel, analyzes the current situation and problems of training and retraining of service personnel in Russia, and proposes countermeasures and recommendations for training and retraining. The paper argues that training and retraining of service personnel should be carried out on the principles of customer orientation, dynamic changes, practicality, continuity, and classified according to different criteria. The paper also suggests the principles of organizing effective interaction between vocational educational institutions, enterprises and organizations, and the establishment of an interactive body for the management of training of personnel in the service sector. The paper concludes by pointing out that the most important thing to improve the level of development of the service sector is to develop the quality of the enterprise itself and to improve itself from within.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoen
dc.publisherИздательство Издательский Дом «Ажур»ru
dc.relation.ispartofРоссийские регионы в фокусе перемен : сборник докладов. — Екатеринбург, 2023ru
dc.subjectSTAFF TRAININGen
dc.subjectEUROPEAN LEVEL OF SERVICEen
dc.subjectQUALITY OF SERVICEen
dc.subjectSTAFF DEVELOPMENT COURSESen
dc.subjectSERVICE SECTORen
dc.titleImprovement of Personnel Training and Retraining in Service Organisations: Russia As an Exampleen
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.conference.nameXVIII Международная конференция «Российские регионы в фокусе перемен»ru
dc.conference.date16.11.2023-18.11.2023-
local.description.firstpage473
local.description.lastpage476
Располагается в коллекциях:Междисциплинарные конференции, семинары, сборники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
978-5-91256-641-7_2023_115.pdf254,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.