Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/133210
Название: ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Другие названия: ECOLOGICAL MARKETING – THE MAIN ELEMENT OF ENTERPRISES ECOLOGICAL POLITICS
Авторы: Oganesyan, N. R.
Yandyganov, Y. Y.
Vlasova, E. Y.
Оганесян, Н. Р.
Яндыганов, Я. Я.
Власова, Е. Я.
Дата публикации: 2009
Издатель: Institute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences
Институт экономики Уральского отделения РАН
Библиографическое описание: Оганесян Н. Р. ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ / Н. Р. Оганесян, Я. Я. Яндыганов, Е. Я. Власова // Экономика региона. — 2009. — Том 4, Выпуск 5. — С. 145-154.
Аннотация: In modern market conditions ecological marketing becomes more significant for formation and realization of functions of an ecological policy of the industrial enterprise. It is caused by increasing responsibility of manufacturers before consumers and society. In this article authors consider a role of ecological marketing, and also the factors influence forming and developing in the general administrative structure of the enterprise. Distinctions between principles of the general and ecological marketing, and also features of ecological marketing in the enterprise general system of marketing concepts are highlighted in this article. Here is specified the role of ecological marketing in reproduction process.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/133210
Условия доступа: info:eu-repo/semantics/openAccess
Идентификатор РИНЦ: 12995045
ISSN: 2072-6414
Источники: Экономика региона. 2009. Том 5, Выпуск 4
Располагается в коллекциях:Economy of Regions

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2009_4_018.pdf3,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.