Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/133210
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorOganesyan, N. R.en
dc.contributor.authorYandyganov, Y. Y.en
dc.contributor.authorVlasova, E. Y.en
dc.contributor.authorОганесян, Н. Р.ru
dc.contributor.authorЯндыганов, Я. Я.ru
dc.contributor.authorВласова, Е. Я.ru
dc.date.accessioned2024-04-27T09:05:13Z-
dc.date.available2024-04-27T09:05:13Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationОганесян Н. Р. ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ / Н. Р. Оганесян, Я. Я. Яндыганов, Е. Я. Власова // Экономика региона. — 2009. — Том 4, Выпуск 5. — С. 145-154.ru
dc.identifier.issn2072-6414online
dc.identifier.urihttp://elar.urfu.ru/handle/10995/133210-
dc.description.abstractIn modern market conditions ecological marketing becomes more significant for formation and realization of functions of an ecological policy of the industrial enterprise. It is caused by increasing responsibility of manufacturers before consumers and society. In this article authors consider a role of ecological marketing, and also the factors influence forming and developing in the general administrative structure of the enterprise. Distinctions between principles of the general and ecological marketing, and also features of ecological marketing in the enterprise general system of marketing concepts are highlighted in this article. Here is specified the role of ecological marketing in reproduction process.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.publisherInstitute of Economics, Ural Branch of the Russian Academy of Sciencesen
dc.publisherИнститут экономики Уральского отделения РАНru
dc.relation.ispartofЭкономика региона. 2009. Том 5, Выпуск 4ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.titleЭКОЛОГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ - ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯru
dc.title.alternativeECOLOGICAL MARKETING – THE MAIN ELEMENT OF ENTERPRISES ECOLOGICAL POLITICSen
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.identifier.rsi12995045-
local.description.firstpage145-
local.description.lastpage154-
local.issue4-
local.volume5-
local.identifier.otherhttps://economyofregion.com/archive/2009/31/831/pdf/pdf
Располагается в коллекциях:Economy of Regions

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2009_4_018.pdf3,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.