Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.urfu.ru/handle/10995/128400
Title: Анализ коммуникационной стратегии создания музейного комплекса истории фармации как инструмента изменения имиджа города Челябинск : магистерская диссертация
Other Titles: Analysis of the communication strategy for creating a museum complex of the history of pharmacy as a tool for changing the image of the city of Chelyabinsk
Authors: Гуцол, А. В.
Gutsol, A. V.
metadata.dc.contributor.advisor: Бритвина, И. Б.
Britvina, I. B.
Issue Date: 2023
Publisher: б. и.
Citation: Гуцол А. В. Анализ коммуникационной стратегии создания музейного комплекса истории фармации как инструмента изменения имиджа города Челябинск : магистерская диссертация / А. В. Гуцол ; Уральский федеральный университет имени первого Президента России Б. Н. Ельцина, Институт экономики и управления, Кафедра интегрированных маркетинговых коммуникаций и брендинга. — Екатеринбург, 2023. — 95 с. — Библиогр.: с. 75-80 (60 назв.).
Abstract: Цель – проанализировать возможности коммуникационной стратегии музейного комплекса истории фармации в формировании имиджа Челябинск. Научная новизна исследования состоит в использовании коммуникационной стратегии в качестве инструмента формирования имиджа территории. Практическая значимость исследования заключается в возможности применения авторских предложений к позитивному улучшению имиджа города Челябинск. Эффективность рекомендаций, выдвинутых автором в рамках конструирования коммуникационной политики музейного комплекса, будет доказана на практике, при открытии комплекса «Аптека №1».
The purpose is to analyze the possibilities of the communication strategy of the museum complex of the history of pharmacy in the formation of the image of Chelyabinsk. The scientific novelty of the research consists in the use of a communication strategy as a tool for forming the image of the territory. The practical significance of the research lies in the possibility of applying the author's proposals to the positive improvement of the image of the city Chelyabinsk. The effectiveness of the recommendations put forward by the author within the framework of designing the communication policy of the museum complex will be proven in practice, at the opening of the complex "Pharmacy No. 1".
Keywords: МАГИСТЕРСКАЯ ДИССЕРТАЦИЯ
MASTER'S THESIS
ИМИДЖ ТЕРРИТОРИИ
КОММУНИКАЦИОННАЯ СТРАТЕГИЯ
МУЗЕЙ
АПТЕЧНОЕ ДЕЛО
ИСТОРИЯ ФАРМАЦИИ
IMAGE OF THE TERRITORY
COMMUNICATION STRATEGY
MUSEUM
PHARMACY
HISTORY OF PHARMACY
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/128400
Access: Предоставлено автором на условиях простой неисключительной лицензии
License text: http://elar.urfu.ru/handle/10995/31613
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
m_th_a.v.gutsol_2023.pdf23,29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.