Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/125769
Название: Educational Management System: Reputation Analysis and Social Listening of Study in Russia “Estudiar En Rusia”
Авторы: Daza, P.
Golousova, E.
Дата публикации: 2023
Издатель: Издательство Издательский Дом «Ажур»
Библиографическое описание: Daza P. Educational Management System: Reputation Analysis and Social Listening of Study in Russia “Estudiar En Rusia” / P. Daza, E. Golousova. — Текст : электронный // Весенние дни науки : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых (Екатеринбург, 20–22 апреля 2023 г.). — Екатеринбург : Издательство Издательский Дом «Ажур», 2023. — C. 340-345.
Аннотация: The relevance of this research topic lies in the fact that the conflict between Russia and Ukraine has affected various aspects of life including the sphere of education. H1: The Ukrainian conflict damaged Russian’s academic credibilitywith the Western countries. H2: Due to the influence of the rating sites on LatinAmerican countries, they do not consider Russia as a potential study destination.In order to prove it two content analysissoftware that are freely available onlineare used to conduct the reputation analysis. 69 articles or publications that mentioned "Estudiar en Rusia" (Study in Russia) between February 2022 and January 2023 were studied in this paper.
Ключевые слова: ACADEMIC CREDIBILITY
REPUTATION ANALYSIS
STUDY IN RUSSIA
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/125769
Конференция/семинар: Весенние дни науки
Дата конференции/семинара: 20.04.2023–22.04.2023
ISBN: 978-5-91256-595-3
Источники: Весенние дни науки : сборник докладов Международной конференции студентов и молодых ученых. — Екатеринбург, 2023
Располагается в коллекциях:Конференции, семинары, сборники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
978-5-91256-595-3_081.pdf555,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.